Forum WRYYYYYYYYYYYYY! Strona Główna WRYYYYYYYYYYYYY!
Najzajebistsze forum w promieniu 50 m
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dodatkowe zasady [Dyskusja]
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WRYYYYYYYYYYYYY! Strona Główna -> E6erron
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Horned
Professional Spammer



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:00, 10 Sty 2010    Temat postu: Dodatkowe zasady [Dyskusja]

Czy są featy które dają special ability tak jak u rouga tylko że w przypadku innych klas?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Onion
Drunken Lazy Bastard



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2731
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:37, 10 Sty 2010    Temat postu:

Generalnie założenie jest takie: jeżeli gracz osiągnął 6. poziom w jakiejś klasie to powinien dostać coś takiego jak Capstone feat - emulujący wyższe zdolności klasowe. Zamierzam dodać takie featy również dla innych klas, więc nie musisz się martwić Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Onion
Drunken Lazy Bastard



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2731
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:52, 10 Sty 2010    Temat postu:

Dobra sprawa numer dwa: jako, że to Eberron to Eberron opiera sią na Action Point.

Czym są Action Point? Bierzemy wariant z Eberron Campaign Settings.

Każda z waszych postaci posiada 6 Action Point.

W turze można wykorzystać tylko raz działanie AP:

1. Dodać +1k6 do rzutu k20 (po rzuceniu kostką, ale przed orzeknięciem przez MG czy rzut się udał czy nie) (attack check, skill check, level check, ability check, saving throw)
2. Ustabilizowanie się.
3. Za dwa punkty dodatkowe użycie zdolności: bardic music, rage,
smite evil, Stunning Fist, turn or rebuke undead, or wild shape.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Onion
Drunken Lazy Bastard



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2731
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 2:12, 12 Sty 2010    Temat postu:

Mówiłem wam również o punktach convinction. Oto tekst z oficjalnych zasad do E6

Player Characters have a pool of Conviction, which functions like Action points. All PCs get 6 Conviction. Conviction is replenished whenever the party has a night of complete rest.

Conviction can be used in the following ways:


Cost Result
1 Roll an extra d20, keeping the highest*
2 Re-roll a d20**
2 Take an extra move-equivalent action @
3 Take an extra standard action @
* Declare before any roll
** Declare after any roll
@ On your turn only



Co wolelibyście? Action Pointy czy Convinction?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Horned
Professional Spammer



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:49, 21 Sty 2010    Temat postu:

Jaki capstone feat miał by artificer ?

Czy istaniał by atut który podnosił by craft reserve o tyle jak by był o lvl wyżej? I efekt stack.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Horned
Professional Spammer



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:40, 23 Sty 2010    Temat postu:

Czy dopuszczasz zaklęcia z Spell Compendium czy każde zaklęcie ma być rozpatrywane indywidualnie.

Pytanie to zadaje bo zaklęcia poziomów 0-3 są ciekawe i pomocne a te ze spell compendium bardzo poszerzą asortyment magicznych przedmiotów, różdżek.


BODY OF THE SUN
Transmutation [Fire]
Level: Druid 2, sorcerer/wizard 2
Components: V, S, DF
Casting Time: 1 standard action
Range: 5 ft.
Area: 5-ft.-radius emanation centered
on you
Duration: 1 round/level
Saving Throw: Reflex half
Spell Resistance: Yes

By drawing on the power of the sun, you
cause your body to emanate fire.
Fire extends 5 feet in all directions
from your body, illuminating the area
and dealing 1d4 points of fire damage
per two caster levels (maximum 5d4).
Adjacent creatures take fire damage
each round on your turn.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Onion
Drunken Lazy Bastard



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2731
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:04, 23 Sty 2010    Temat postu:

Spelle które używa się często (lesser orb of energy, nightshield, nerveskitter) i są tylko nieco zmienionymi spellami kręgów magicznych praktycznie zawsze będą zatwierdzone. Po prostu prosiłbym żebyście mnie informowali że bierzecie spell spoza SRD czy to na forum ,czy przez gg czy nawet na sesji.

Czar Body of the Sun jest czarem wyważonym toteż dopuszczam go do gry. Jednakże nie powinien znaleźć się jako infuzja artificera, gdyż dotyczny on ciała nie przedmiotu. Chociaż uważam, że chcesz zrobić różdżkę z tym spellem przy użyciu zdolności Artificera i UMD Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Horned
Professional Spammer



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:33, 23 Sty 2010    Temat postu:

Tak

Umd i scrole oraz potiony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Horned
Professional Spammer



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:51, 06 Lut 2010    Temat postu:

Kolejne pytanie:

Artificer ma umiejętność umagiczniania armora za pomocą infuzji tak jak by była ona z umagicznieniem +5.

Czy może umagicznić sobie zroję do +5? i dawać enchanty +4 np zbroi of speed czy fortyfikacji mimo iż wymagają caster lvl więcej niż 6+ czy ma skomponować sobie enchantmenta z czterech ability +1 nie wymagających castera więcej niż 6 czy też nie może użyć tego zaklęcia bo żeby umagicznić cokolwiek to maksymalny enchant musi być równy poziomowi podzielonemu przez 3. W związku z tym nie ma 15 poziomowych postaci w E6 więc jestem zmieszany.

Zwłaszcza że infuzje można umieścić w przedmiocie jako craft magic arms and armor co prawda taka zbroja +5 kosztowała by około 110 tysów więc dwa razy więcej niż zwykła +5 ale zawsze coś dla bogaczy.

Jak mam rozumieć tą infuzję?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Onion
Drunken Lazy Bastard



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2731
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:42, 07 Lut 2010    Temat postu:

Chodzi o infuzje Armor Enchantment? Jeśli tak to:

- za każdym rzuceniem spella wybiera się jedną zdolność (i tylko jedną zdolność). Zbroja nie dostaje jednam premii z umagicznienia do KP. Dostaje tylko tą jedną, wybraną zdolność
- można emulować zdolności z CL większym niż 6 (jednak patrz dalej)
- odnośnie tworzenia armora z tą zdolnością to:
- Jeśli zdolność byłaby aktywowana za każdym razem (use-item) to można wrzucić enchantment dający bonus z CL 7+
- jeśli infuzja byłaby cały czas aktywna to nie można dawać zdolności z CL 7+


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Horned
Professional Spammer



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:21, 16 Lut 2010    Temat postu:

Jeśli chodzi o przedmiot aktywowany "command word" to ile razy przedmiot może być używany dziennie jeśli jego koszt wynosi pełne caster lvl x spell lvl x 1800.
Bo przedmiot emulujący mage hand at will (czyli ile razy wejdzie kosztuje 900 gp z 2 lvl castera)

Mam przez to rozumieć że można zrobić item trzaskający zaklęciem co rundę w cenie caster lvl x spell lvl x 1800 ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Onion
Drunken Lazy Bastard



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2731
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:29, 16 Lut 2010    Temat postu:

Nie - musisz skontrolować to z tabelką "Special" niżej.

Command word jest to po prostu sposób użycia przedmiotu... a ilość użyć określasz z tabelki special. Jeśli zaś chcesz mieć efekt ciągły danego spellu to bierzesz wpis z tabelki continuos i mnożysz przez liczbę podaną w przypisie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Horned
Professional Spammer



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:21, 17 Lut 2010    Temat postu:

Chodzi mi o to żeby ktoś mi podpowiedział jak mam policzyć koszt zrobienia czegoś co daje nieskończone użycie dziennie zaklęcia.

W special pisze że jeżeli ma mieć unlimited use per day to mam policzyć jak by miało 100 ładunków a w miejscu gdzie pisze gdzie ma 50 ładunków pisze 1/2 ulimited.

Proszę o podpowiedź bo mam kilka wariantów i nie wiem który uznać za słuszny.

Proszę o odpowiedź z przykładem.

Coś co daje mi możliwość użycia czegoś raz na rundę z efektem czaru np lesser orba.

Pytanko 2
Jaki byłby capstone feat dla artificera np : proponuje skill mastery


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Horned dnia Śro 16:01, 17 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Onion
Drunken Lazy Bastard



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2731
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:08, 17 Lut 2010    Temat postu:

Skill mastery to capstone dla thief'a... Artficier powinien mieć coś związanego z tworzeniem przedmiotów/czarowaniem infuzji ... Wydaje mi się, że dobry byłby atut dający zwiększający Craft Reserve o 100 xp przy każdym nowym feacie. Ew. możliwość użycia zdolności Metamagic Spell Trigger.

Cytat:
W special pisze że jeżeli ma mieć unlimited use per day to mam policzyć jak by miało 100 ładunków a w miejscu gdzie pisze gdzie ma 50 ładunków pisze 1/2 ulimited.


Ten odnośnik dotyczy obliczania kosztu komponentów materialnych w takich przedmiotach

[/quote]Chodzi mi o to żeby ktoś mi podpowiedział jak mam policzyć koszt zrobienia czegoś co daje nieskończone użycie dziennie zaklęcia.[/quote]

Hmm... przejrzałem SRD oraz materiały Skipa Williamsa na ten temat... I teoretycznie należy korzystać z wiersza:

Use-Activated or Continuos (czyli spell level x caster level x 2000 gp).

Teoretycznie bo w przypadku wielu czarów (np. ring of invisibility) cena jest zwiększona, gdyż możliwość używania tak mocnych czarów na życzenie daje zbyt dużo potęgi. Osobiście uważam, że należałoby zbanować przedmioty use-activated, a zostawić jedynie continous (mają zwiększony koszt). Ew. ograniczyć use-activated jedynie do czarów utylitarnych (dłoń maga, czytanie magii etc.).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Horned
Professional Spammer



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:03, 18 Lut 2010    Temat postu:

1. Artificer ma umiejętność sklill mastery.......

2. Use activated tak samo jak continous znam cenę i jest ona adekwatna.
Chodzi mi o przedmiot z comand word jako aktywacja emulujacy zaklęcie o duration instantious. Bo te co mają przelicznik w rundach/minutach wiem jak się liczy.
Use actvited jest zbalansowane moim zdaniem tylko w przypadku dobrze dobranego użycia np kiedy szarżujesz a nie non stop po każdym ataku.

Cena potężnych zaklęć jest zwiększona za pomocą dodatkowego mnożnika. Jeżeli zaklęcie trwa w rundach to ten cały koszt x4!!

Czyli zbroja haste kosztuje 5(Caster) x 3(lvl spell) x 2000 x 4 = 120000 GP

Tyle to kosztują dwa miecze +5 i coś jeszcze.

Uważam że to cena adekwatna do tego co daje. Gdzie zbroja +5 kosztuje 25 tys umagicznienie.

Ring of invisibility:
3 (caster)x 2 (spell lvl) x 2000 x 2 (min duration) = 24000 gp
Po zaatakowaniu robisz się widzialny, mniej kosztuje przedmiot co daje widzenie niewidzialnego. Swoją droga taką kasę i expa wywalić to jest dużo w E6 i kolejną sprawą jest to że mało jaki mag by chciał wywalić tyle expa i kasy by mieć coś co daje mu zaklęcie które sam umie puszczać bądź z różdżki. Lepszym rozwiązaniem dla Rogala jak i dla maga jest różdżka lub 2 times per day niż taki koks. Bo sorry ale na co komu non stop być niewidzialnym.

W dodatku (szukam źródła) zaklecia mające czas trwania jedną rundę (true strike, wright strike) mają albo times per day albo muszą być przedmiotem epickim +10 prize bonus.

Pozdro Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Horned dnia Czw 13:15, 18 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Onion
Drunken Lazy Bastard



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2731
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:37, 18 Lut 2010    Temat postu:

Artificer ma skill mastery na 13. poziomie
Większość capstone featów emuluje zdolności z poziomu 8 lub okolic.


Co do tego use-activated -> uważam że jest zbyt mocne. Tak samo jak ring of invisibility jest zbyt mocne, tak możliwość strzelania co rundę lesser orbami, scorching rayami jest zbyt mocna.

Dlatego też use-activated itemom mówie stanowcze nie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Onion
Drunken Lazy Bastard



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2731
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:05, 19 Lut 2010    Temat postu:

Death Flag

W końcu opracowałem mechanizmy Death Flag bez specjalnego majstrowania w Action Pointsach...

Jeżeli postać nie ma aktywowanej flagi to nie ginie jeżeli ma HP na poziomie -10 (jest wtedy nieprzytomna)

Kiedy postać wywiesza "flagę" przestaje być nieśmiertelna. Zyskuje za to 3 punkty które może wykorzystać w poniżej przedstawiony sposób (jako akcja darmowa):

1) Żywotność - pomimo bólu i krwawiących ran potrafisz wykrzesać z siebie wystarczająco energii by rozprawić się z wrogami.
Efekt: postać uzyskuje tymczasowe HP w ilości połowych maksymalnych. Punkty Życia nie są tracone w pierwszej kolejności tak jak w przypadku czarów Aid czy False Life. Działają tak jak w czasie Szału barbarzyńcy. HP utrzymują się do końca sceny. Tej zdolności można użyć tylko raz w trakcie dnia.

2) Energia Magiczna - w sytuacji zagrożenia, twój umysł pracuje szybciej i sprawniej, zaś umiejętność splatania magii rośnie.
Efekt: Na okres 1 minuty postać otrzymuje bonus +2 do caster level.

3) Nadludzkie siły - kiedy niebezpieczeństwo jest bardzo duże, adrenalina pompowana w twoje żyły potrafi czynić cuda.
Efekt: Na okres 1 minuty postać uzyskuje bonus +4 do Siły, Zręczności lub Kondycji

4) Zimna logika - twój umysł potrafi z zimną determinacja stawić czoła najgorszym przeciwnościom losu.
Efekt: Na okres 1 minuty postać uzyskuje bonus +4 do Intelektu, Mądrości lub Charyzmy

5) Dusza bohatera - panika to nie jest wyjście, kiedy inni panikują ty zachowujesz zimną krew i z determinacją walczysz z wrogiem
Efekt: postać na okres 1 minuty staje się odporna na strach, otrzymuje również bonus +1 do ataków i obrażeń

6) Szczęście bohaterów - fortuna tobie sprzyja, nawet w najgorszych sytuacjach
Efekt: Postać może jednorazowo dodać +3k6 do testu umiejętności, ataku, atrybutu lub rzutu obronnego

7) Zaklęcia - kiedy stoisz twarzą w twarz ze śmiercią, w najgłębszych zakamarkach umysłu potrafisz odnaleźć resztki magicznej mocy
Efekt: Postać przypomina sobie 2 rzucone wcześniej przez siebie zaklęcia (tak jest: może użyć dwukrotnie czarów które już wykorzystała)


Po zakończeniu sceny, w których postać użyła zdolności flagi, postać jest exhausted (wykończona?). Przez resztę dnia i na początku kolejnego dnia jest zmęczona (fatigued). Flaga deaktywuje się po zakończonym odpoczynku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Horned
Professional Spammer



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:13, 27 Lut 2010    Temat postu:

Mam pytanie:

Ile Homonkulusów może mieć Artificer na raz. Bo o ilości kostek życia już wiem co i jak ale chodzi mi o ich ilość.

Sprawdziłem na necie i nie ma żadnych przeciwwskazań żeby można ich było mieć więcej niż jeden.

Ja też się z tym zgadzam bo zabicie homunkulusa wiąże się z natychmiastowym oberwaniem za 2k10 damage bez save. A jeżeli biegasz z grupę słabych homonkulusów i wlecicie w firebala to dostajesz 5k6 +6k10 dam za martwe homunkulusy. Więc pytam formalnie żeby nie było.

No i oznajmiam grupie (jeżeli ktoś w ogóle to czyta po za mną i Onionem) że idę w gadżeciarstwo a nie w maskarę z różdżkami.

Pytanie 2 :

Onion napisał:
Chodzi o infuzje Armor Enchantment? Jeśli tak to:


- Jeśli zdolność byłaby aktywowana za każdym razem (use-item) to można wrzucić enchantment dający bonus z CL 7+


Co rozumiesz przez use item? Że kilka razy dziennie mogę przyzwać moc +5 na jakiś czas?[/quote]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Horned dnia Sob 16:18, 27 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Onion
Drunken Lazy Bastard



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2731
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:53, 28 Lut 2010    Temat postu:

Use-item: Czyli zaklinasz item tak by móc użyć infuzji Armor Enchantment na 6 poziomie castera np. 3x dziennie

Aczkolwiek pamiętaj, że wszystko musi być zgodne z zdolnością artificera i zdolność nie może być tak przepakowana by zachwiało to równowagą świata i gry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Onion
Drunken Lazy Bastard



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2731
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:59, 28 Lut 2010    Temat postu:

Co do homunkulusów: możesz ich mieć kilka, pod warunkiem, że łączna liczba ich HD jest równa poziom artificera -2.

EDIT:

Chociaż z drugiej strony... Faktycznie nie ma nigdzie napisanego ograniczenia. A koszt każdego homunculusa (zwłaszcza ulepszonego) jest spory (kasa + exp),a zabić to łatwo. Myślę, że możnaby zmienić takie ograniczenie.. Czekam na wasze zdanie:

1) Ilość homunkulusów dowolna, byleby ich łączne HD nie przekraczało HD-2 Artificera
2) Ilość homunkulusów dowolna, byleby ich łączne HD nie przekraczało HD Artficera (wciąż obowiązuje maks. HD = HD -2 Artificera)
3) Ilość homunkulusów = ilośći HD (np. 6 poziomowy artificer może mieć 6 homunkulusów) . Wciąż obowiązuje maks. HD = HD -2 Artificera)
4) brak ograniczeń w ilości


Osobiści skłaniam się ku opcji 3


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Onion dnia Nie 1:14, 28 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Horned
Professional Spammer



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:06, 28 Lut 2010    Temat postu:

Osobiście też jestem za wariantem nr 3 ze względu na to że i tak mnie stać na więcej nie będzie.

Kolejna sprawa jeżeli ilość sumy wszystkich KW moich homunkulusów wynosiła by moje HD-2 to miał bym 4 homunkulusy które bym musiał chyba trzymać w dupie bo fireball który ostatnio padł na sesji jak mieliśmy 4 lvl zamordował by mi całą gromadkę.

Homunkulus z Magic of Eberron Alabaster ma z tego co wiem 5hp co w przypadku wycelowania przez maga na 3 poziomie z magic missle skończyło by się automatycznym zgonem.

Swoją drogą chcę mieć iron guarda i go podpakowywać w taki czy inny sposób oraz chodzący/jeżdżący na gąsienicach kufer. Kufer będzie blisko mnie i nie chcę by się rozwalił po jednym zaklęciu.

To ważna kwestia dla mnie wiedzieć co i jak bo dwa atuty w to wpakuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Horned
Professional Spammer



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:41, 01 Mar 2010    Temat postu:

Kod:
Magical Artisan [General]
Prerequisite: Any item creation feat.
Benefit: Choose one item creation feat that you possess. When you make an item with that feat, you only pay 75% of the normal cost to create the item.
Special: You may take Magical Artisan multiple times. Each time you take the feat, it applies to a new item creation feat.


Tak jak mówiłeś każdy atut po za podstawką musi być zaakceptowany.
Jako że chcę porzucić robienie różdżek i zająć się gadżetowaniem chcę się spytać co sądzisz o tym atucie i czy go dopuszczasz?

Zaletą tego atutu jest to że trzeba brać ten atut na każdy atut tworzenia przedmiotów a mnie to trochę czasu zajmie.

W związku z tym że robię zwoje, potiony, wondurous itemy, broń i zbroję potrzebuję aż czterech atutów by się tego naumieć.


Jeżeli uważasz że to będzie za mocne to mogę dzięki temu atutowi obniżyć cenę iloczynowo a nie sumacyjnie czyli:


Kod:


Metoda sumacyjna (normalna)

Coś kosztuje 1000 gp

Legendary artisan -25% base price
Czyli 1000 - (1000 x 0,25) = 100 - 250 = 750

Magical artisan -25% base price
Czyli 750 - (1000 x 0,25) = 750 - 250 = 500

Lub inaczej

1000 gp x (0.25+0,25) = 1000gp x 0,5 = 500 gp

Base price wynosi 500 a cena stworzenia 250.


Ta metoda obniża koszta produkcji od ceny bazowej.

Kod:

Metoda iloczynowa

Coś kosztuje 1000 gp


Legendary artisan -25% base price
Czyli 1000 - (1000 x 0,25) = 100 - 250 = 750

Magical artisan -25% new base price
Czyli 750 - (750 x 0,25) = 750 - 187,5 = 562,5


Lub inaczej

1000 gp x 0.75 x 0,75 = 1000gp x 0,5625 = 562,5 gp

Base price wynosi 562,5 a cena stworzenia 281,25.


Kolejne obniżenie kosztów zmienia cenę bazową jako wytyczną obliczeniową.

Może w przypadku 1000 gp różnica wynosi 31,25
Ale w przypadku itemów zwiększających ability czy dający jakąś zdolność choć na chwilę to robi zasadniczą różnicę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Horned dnia Pon 13:42, 01 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Onion
Drunken Lazy Bastard



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2731
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:39, 01 Mar 2010    Temat postu:

Wydaje mi się, że te 2 featy dają po prostu to samo.

Ustalają koszta na 75% ceny bazowej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Horned
Professional Spammer



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:47, 01 Mar 2010    Temat postu:

Dla tępych amerykanów lepiej napisać 75% procent bazowej ceny. A inaczej odejmują 25% z ceny początkowej.

Legendary odejmuje od ceny bazowej 25% a Magical Artisan redukuje do poziomu 75%.

Tak czy inaczej oba są unnamed, oba się stackują jeżeli chodzi o działanie.


Wyszła errata do ebberonu bo bazowo Legendary Artisan można było brać dużo razy. Teraz na forach i Faq można jedynie obniżyć koszt tylko tym jednym featem extra "magical Artisan".


Pytanie tylko czy u Ciebie można.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Horned dnia Pon 16:49, 01 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Onion
Drunken Lazy Bastard



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2731
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 1:30, 02 Mar 2010    Temat postu:

Dla tępych Amerykanów czy nie tępych Amerykanów, ja rozumiem to tak jakby ten feat zbijał cenę bazową do 75%

Różnica w przypadku tych obydwu featów jest taka, że Magical Artisan od razu zmniejsza koszt expa do 75% (czego nie robi Legendary)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WRYYYYYYYYYYYYY! Strona Główna -> E6erron Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin