|
WRYYYYYYYYYYYYY! Najzajebistsze forum w promieniu 50 m
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Onion
Drunken Lazy Bastard
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:18, 16 Lut 2023 Temat postu: Raport z Misji w Złotorogu |
|
|
Znalezione przedmioty:
Dokumenty Zyrnei córki Harpa z Thorpu
- kilkudziesięcioletnie, pożółkłe dokumenty, zwinięte w mały rulonik
Naszyjnik w postaci małej perły na rzemieniu
- wykonanie niskiej jakości, można rzec tandetnej. Wartość rynkowa: 15 gp.
Zapiski Zyrnei
Zapiski w prostej, skórzanej okładce, zszyte grubą nicią.
W środku znaleźliście opis historii Zyrnei, jej ucieczki przed wrogimi wojskami z Thorpu. Po sprawdzeniu dat i zapisków historycznych, wychodzi na to, że wioskę splądrowali najemnicy wynajęci przez Thrane. Zyrnea uciekła do jaskiń, gdzie odnalazła aktywny portal, który przeniósł ją do Ciemnego Lasu. Tam błagała o zemstę nad najeźdźcami. Jakiś głos ją wysłuchał, Zyrnea przystąpiła do wykonania rytuału ku czci Furii - jednego z bóstw Mrocznej Szóstki. Rytuał jest opisany w jej zapiskach i polega między innymi na zapaleniu czerwonej świecy. Jej pomoc nadeszła - w jej chatce pojawił się portal, z którego wyszły nieumarłe potwory, które zniszczyły Thorp i zabiły najeźdźców.
Co ciekawe, źródła historyczne nie wspominają nic o ataku nieumarłych w czasie wojny w tamtym rejonie. Jedyne wzmianki jakie się pojawiają, są o przemarszu najemników wynajętych przez Thrane przez okolice Thorp i o całkowitym zniszczeniu wioski. Źródła przyjęły, że wojska po złupieniu wioski, po prostu je opuściły.
W póżniejszym czasie Zyrnea kontynuowała rozmowy z głosem, a ten spełniał jej zachcianki - przysyłał do niej potwory pod postacią dzieci - tak jak zażyczyła sobie Zyrnea. Zyrnea zaś wysyłała je na dwór by zwiedziły las i świat na zewnątrz. Przez portal przedostawały się w okolice Złotorogu, gdzie atakowały mieszkańców i trzodę. Zyrnea zawsze cieszyła się gdy wracały do niej z "prezentami", z których przygotowywała dla nich zupy, ozdoby oraz przedmioty.
Zyrnea poznała się też, z lokalnymi istotami - duchami stworzonymi z błota oraz czterookim kotem zostawiającym za sobą użyźnioną ziemię. Dzięki śladom kota, mogła hodować w swoim małym ogrodzie różne zioła i warzywa.
Na końcu zapisków znajdują się zaś strony zapisane tym samym atramentem, ale zupełnie innych charakterem pisma. Są to dwa zapisane zaklęcia - kto je tam umieścił? Nie jesteście w stanie tego stwierdzić.
Kościana Różdżka
Podłużny przedmiot, wykonany z kości promieniowej przechodzącej w kość palca wskazującego. Wzmocniona i pokryta wyciętymi w szpiku runami. Przetrwała ogień i wybuchy w małym domku Zyrnei.
Różdżka posiada 15 ładunków - ładunki nie regenerują się.
Nie wymaga atunementu.
Jako akcję możesz wykorzystać jeden ładunek aby rzucić zaklęcie Wither and Bloom. Możesz wykorzystać więcej ładunków by zwiększyć poziom czaru. Maksymalna liczba ładunków wykorzystana w czasie jednej akcji - 4 ładunki (czyli możesz podnieść czar do 5 poziomu). Musisz mieć czar na liście zaklęć aby móc go używać.
Wither and Bloom
Casting Time: 1 action
Range: 60 feet
Components: V, S, M (a withered vine twisted into a loop)
Duration: Instantaneous
Classes: Druid, Sorcerer, Wizard
You invoke both death and life upon a 10-foot-radius sphere centered on a point within range. Each creature of your choice in that area must make a Constitution saving throw, taking 2d6 necrotic damage on a failed save, or half as much damage on a successful one. Nonmagical vegetation in that area withers.
In addition, one creature of your choice in that area can spend and roll one of its unspent Hit Dice and regain a number of hit points equal to the roll plus your spellcasting ability modifier.
At Higher Levels. When you cast this spell using a spell slot of 3rd level or higher, the damage increases by 1d6 for each slot above 2nd, and the number of Hit Dice that can be spent and added to the healing roll increases by one for each slot above 2nd.
Spell Lists. Druid, Sorcerer, Wizard
Kamień Khyber z zaklętym żywiołakiem
- kamień Khyber wielkości ludzkiej pięści, w którym zaklęty jest żywiołak ognia. W dotyku kamień jest bardzo ciepły. Mając go przy sobie, sprawia że jest właścicielowi ciepło niczym przy małym ognisku (nie musisz martwić się o zimno w temperaturze do -5 stopni).
Kamień Khyber możecie wykorzystać na kilka sposobów:
1) Do zbudowania urządzenia, które wykorzystuje moce grzewcze zaklęte w kamieniu -
np.
stworzenie wanny, które sama podgrzewa wodę
fotela ogrzewającego ciało
5L pojemnika w którym zawsze będziesz mieć gorący napój
2) Wykorzystać do stworzenia ognistego ulepszenia oręża:
a) Broń do walki wręcz
Twoja broń zadaje dodatkowy 1 punkt obrażeń od Ognia.
Uzyskuje 12 ładunków. W ramach akcji Ataku, możesz wydać 1 ładunek i zamienić 1 atak wręcz na Rzucenie Ognistego Wachlarza (1 poziomowe zaklęcie szkoły Wywołań - zmodyfikowane burning Hands) - wszyskie istoty w obszarze 10 ft (długość) x 15 ft (szerokość) wykonują rzut obrony na Dexterity. W przypadku fail otrzymują 3d6 obrażeń od ognia albo połowę w przypadku sukcesu. DC = 8 + Proficiency + STR/DEX.
b) Kołczan - do 30 strzał zadaje dodatkowe +1d6+1 obrażeń od ognia.
Po wykorzystaniu wszystkich ładunków, przedmiot można użyć do podgrzania niewielkiej ilości materiału - np. kubka z kawą albo tytoniu w fajce.
3) Zniszczyć kryształ by przyzwać na godzinę Żywiołaka Ognia.
4) Sprzedać! Dwunastka odkupi kryształ za 1000 gp.
Zaklęcia znalezione w księdze. Postacie graczy mogą się ich nauczyć automatycznie jeżeli przynależą do ich klasy postaci. Zaklęcia nie liczą się do limitu zaklęć Sorcerera, Barda i Warlocka. Inne klasy postaci (np. Cleric, Druid, Wizard) - muszą je normalnie przygotować.
Chór Emocji
1st-Level Enchantment
Casting Time: 1 action
Range: 60 feet
Components: V, S
Duration: Concentration, up to 1 minute
Classes: Bard, cleric, sorcerer warlock
You call a group of people to a heightened emotional state, driving them to anger and mistrust. Each Humanoid in a 20-foot-radius sphere centered on a point you choose within range must make a Charisma saving throw. On a failed save, a creature must use its reaction (if available) to make an opportunity attack whenever another creature (including an ally) moves out of its reach. A creature can repeat the saving throw at the end of each of its turns, ending the effect on a success. The calm emotions spell suppresses the effects of this spell
Żyzne Kroki
3rd-level Transmutation
Casting Time: 1 bonus action
Range: Self
Components: V, S
Duration: Concentration, up to 1 minute
Classes: Bard, Druid, Ranger
Vines and flowering plants burst from your feet. Until the spell ends, each unoccupied space you move through becomes imbued with the energy of plant growth. All normal plants in those spaces become thick and overgrown, creating difficult terrain which lasts for the duration. You and creatures you designate can move through these areas of difficult terrain without expending extra movement.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Onion
Drunken Lazy Bastard
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:35, 16 Lut 2023 Temat postu: |
|
|
"Oddział po skontaktowaniu w Wyr z łączniczką Istarią Elmeną, wyruszył na północ do Złotorogu. Po rozeznaniu z lokalną społecznością i sołtysami wiosek - Seamushem Gemslipem oraz Dagrikiem Drewnorąbem - zaczęli badać sprawę. W trakcie śledztwa natrafili na szczątki zmiennokształtnych, nieumarłych bestii (więcej informacji w Załączniku nr 2). Z pomocą grabarza, nazywanych przez lokalnych mieszkańców Chrapem, dowiedzieli się, że bestie przychodzą z północy. W wskazanym kierunku znajdywały się jasknie, zamieszkałe przez pokojowo nastawione koboldy (Załącznik nr 3). Dzięki dyplomatycznemu podejściu, oddział dowiedział się, że stwory czciły portal w jednej z jaskiń, z którego to wychodziły nieumarłe bestie. (Załącznik nr 4). Bestie te w pewnym momencie zaczęły atakować koboldy - mieszkańcy jaskini zawalili przejście - jednak po tym zaczęły pojawiać się nowe rodzaje nieumarłych - bezcielesne. Oddział zbadał portal i przedostał się na drugą stronę. Przejście prowadziło do czegoś w rodzaju gęstego lasu, na błotnistym terenie, zamieszkałego przez istoty wyglądające na nienaturalne. Jeden z członków oddziałów stwierdził, że nie może to być nic w okolicy Złotego Rogu - cytat - >>To na pewno nie są lasy rubieży Eldeen, znam tam każde drzewo i nie jest to, to miejsce<< (Ząłącznik nr 5). Na końcu drogi znajdowała się chata starej kobieciny. W trakcie śledztwa, okazało się, że kobieta jest ucieknierką z pogromu w Thorp dokonanego w 974 roku przez najemników z Thrane. Miejsce było przesiąknięte magią - kobieta miała możliwość kontaktowania się z mistycznym głosem, który przyzywał dla niej nieumarłych, którzy potem przechodzili przez portal i dostawiali się do Złotorogu. (dokładne informacje w Ząłaczniku nr 6). Oddział unieszkodliwił kobietę, zniszczył magiczny portal przez którego pojawiali się nieumarli i spalił chatkę.
- fragmenty raportu napisanego przyz Sylmerie oraz Claudio
"Wszelkie dodatkowe komentarze członków oddziału zostały dodane w Ząłączniku numer 14"
- - fragmenty raportu napisanego przyz Sylmerie oraz Claudio
Jeżeli chcielibyście dodać coś odnośnie wykonanego zadaniazapraszam do komentowania pod tym postem. Komentarze waszych postaci mogą mieć charakter oficjalny i zostaną umieszczone w raporcie lub mogą mieć charakter nieoficjalny - będą to po prostuy wasze przemyślenia.
Oficjalne komentarze do raportu proszę opatrzyć podpisem - XYZ - załącznik numer 14
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Onion dnia Czw 21:09, 16 Lut 2023, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Onion
Drunken Lazy Bastard
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:40, 16 Lut 2023 Temat postu: |
|
|
"Akceptuje wypłacenie wynagrodzenia w wysokości 500 Galifarów (złotych monet) każdemu członkowi Oddziału za wykonanie Misji ZR1"
-Phinrath d'Kundarak - Komitet Dwunastki, członek Kręgu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ghostwalker
Bóbr co zna tysiąc bitów
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2075
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:25, 16 Lut 2023 Temat postu: |
|
|
"Mimo początkowych trudności w opracowaniu właściwej strategii udało się nam znaleźć źródło problemu. Nie można jednak wykluczyć, że podobny modus operandi zaobserwujemy u innych magów paktujących z mrocznymi siłami.
Na przyszłość musimy ustalić zasady działania w sytuacjach konfliktu celów osobistych i zadań misji.
W załączniku (załącznik 14.a) przedstawiam schematy portali, rytuału koboldów i umiejscowienie kręgu, do wiadomości domu Orien."
Barley d'Sivis- Załącznik numer 14
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ghostwalker dnia Czw 22:25, 16 Lut 2023, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ozzi
This is Blasphemy!
Dołączył: 04 Lut 2023
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:35, 17 Lut 2023 Temat postu: |
|
|
"Odpowiedzialna za wszystko kobieta postanowiła zemścić się za swoje krzywdy na wszystkich którzy mieszkali w obszarze z którego pochodzili jej oprawcy. To zwyczajny samosąd i zamiast pociągnąć do odpowiedzialności winnych, sprowadził śmierć na wiele niewinnych osób.
Co do drużyny, to każdy wykazuje się uzdolnieniem w swojej dziedzinie i tylko dzięki wspólnym działaniom udało nam się wykonać powierzone zadanie."
Anug d'Tharashk - załącznik numer 14
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cup-A-Tea
Średniowiecze Postne
Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 1372
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stłaszny Kołbacz
|
Wysłany: Pią 13:55, 17 Lut 2023 Temat postu: |
|
|
"Zadałem śmiertelny cios wiedźmie oraz związałem walką największego przeciwnika. Bezsprzecznie przyczyniłem się do sukcesu wyprawy."
Magnus Flamebeard - załącznik numer 14
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|