|
WRYYYYYYYYYYYYY! Najzajebistsze forum w promieniu 50 m
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nemla
Szybszy niż internet
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:28, 08 Lut 2008 Temat postu: [profesja] Snajper z Limbo |
|
|
Snajper z Limbo
Jak wiadomo ludzie urodzeni na Limbo mają ciekawą umiejętność morfowania w niemal dowolny kształt. Powoduje to, że są nie tylko świetnymi złodziejami, czy szpiegami, ale również doskonałymi strzelcami. Potrafią dostosować się do otoczenia i z daleka ostrzeliwać wrogów. Przeciwnicy zwykle są zdezorientowani, bo nawet nie wiedzą skąd i kto strzela. Szczególnie, że strzelcy z Limbo nie są powszechnie widziani w światach.
WW -
US +40
K +15
Odp +20
Zr +30
Int +25
SW +25
Odg +40
A +2
Żyw +5
Umiejętności: Charakteryzacja, Skradanie się, Śledzenie, Ukrywanie się, Warzenie trucizn
Zdolności: Naśladowca, Sokole oko (1), Pozycja strzelecka (2), Kamuflaż (3)
Profesje wejściowe: strzelec, skrytobójca, fechmistrz
1. Bohater do tego stopnia opanował sztukę strzelania na długie dystanse, że maksymalny zasięg jego broni strzeleckiej liczy się jako długi, a długi jak normalny.
2. Bohater przyjmuje pozycje do strzelania przez jedną rundę, po czym dostaje modyfikator +10 do US. W czasie strzelania z tej pozycji nie może wykonywać żadnych innych niż strzelanie akcji,
3. Bohater przyjmuje aspekt krajobrazu i może tak stać, mając +20 do Ukrywania się. Nie kumuluje się z Wędrowcem/(tym drugim).
I jak się podoba? Do zaakceptowania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Onion
Drunken Lazy Bastard
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2731
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:41, 08 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Schemat ok.
Skille ok
Nowe zdolności:
pierwsza -> ok
druga -> za mocna Jakoś wszystkie zdolności dają +20 do trafienia i można z takeij postawy wyprowadzić jeden atak. (nawet szaleńcze ataki). Zamiast tego dałbym coś w rodzaju ulepszonego strzału mierzonego -> dodatkowe punkty obrażeń/przebicia i premie +5 do US. (of kors jeden atak/jedna tura)
trzecia -> czy to się kumuluje z ulicznikami/wędrowcami ? Bo jeśli tak to mamy ziomka z +50 do ukrywania Można dać adnotacje, że nei kumuluje się z tymi zdolnościami.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Onion dnia Pią 12:44, 08 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nemla
Szybszy niż internet
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:09, 08 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
To może z tą drugą zrobić tak, że nie +20, a +10, ale przy tych samych założeniach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|