Forum WRYYYYYYYYYYYYY! Strona Główna WRYYYYYYYYYYYYY!
Najzajebistsze forum w promieniu 50 m
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[profesja] Snajper z Limbo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WRYYYYYYYYYYYYY! Strona Główna -> Planehammer / Outer Heaven
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nemla
Szybszy niż internet



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:28, 08 Lut 2008    Temat postu: [profesja] Snajper z Limbo

Snajper z Limbo

Jak wiadomo ludzie urodzeni na Limbo mają ciekawą umiejętność morfowania w niemal dowolny kształt. Powoduje to, że są nie tylko świetnymi złodziejami, czy szpiegami, ale również doskonałymi strzelcami. Potrafią dostosować się do otoczenia i z daleka ostrzeliwać wrogów. Przeciwnicy zwykle są zdezorientowani, bo nawet nie wiedzą skąd i kto strzela. Szczególnie, że strzelcy z Limbo nie są powszechnie widziani w światach.


WW -
US +40
K +15
Odp +20
Zr +30
Int +25
SW +25
Odg +40

A +2
Żyw +5

Umiejętności: Charakteryzacja, Skradanie się, Śledzenie, Ukrywanie się, Warzenie trucizn

Zdolności: Naśladowca, Sokole oko (1), Pozycja strzelecka (2), Kamuflaż (3)

Profesje wejściowe: strzelec, skrytobójca, fechmistrz

1. Bohater do tego stopnia opanował sztukę strzelania na długie dystanse, że maksymalny zasięg jego broni strzeleckiej liczy się jako długi, a długi jak normalny.

2. Bohater przyjmuje pozycje do strzelania przez jedną rundę, po czym dostaje modyfikator +10 do US. W czasie strzelania z tej pozycji nie może wykonywać żadnych innych niż strzelanie akcji,

3. Bohater przyjmuje aspekt krajobrazu i może tak stać, mając +20 do Ukrywania się. Nie kumuluje się z Wędrowcem/(tym drugim).





I jak się podoba? Do zaakceptowania? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Onion
Drunken Lazy Bastard



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2731
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:41, 08 Lut 2008    Temat postu:

Schemat ok.

Skille ok


Nowe zdolności:

pierwsza -> ok
druga -> za mocna Razz Jakoś wszystkie zdolności dają +20 do trafienia i można z takeij postawy wyprowadzić jeden atak. (nawet szaleńcze ataki). Zamiast tego dałbym coś w rodzaju ulepszonego strzału mierzonego -> dodatkowe punkty obrażeń/przebicia i premie +5 do US. (of kors jeden atak/jedna tura)
trzecia -> czy to się kumuluje z ulicznikami/wędrowcami ? Bo jeśli tak to mamy ziomka z +50 do ukrywania Razz Można dać adnotacje, że nei kumuluje się z tymi zdolnościami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Onion dnia Pią 12:44, 08 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nemla
Szybszy niż internet



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:09, 08 Lut 2008    Temat postu:

To może z tą drugą zrobić tak, że nie +20, a +10, ale przy tych samych założeniach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WRYYYYYYYYYYYYY! Strona Główna -> Planehammer / Outer Heaven Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin