|
WRYYYYYYYYYYYYY! Najzajebistsze forum w promieniu 50 m
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Onion
Drunken Lazy Bastard
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2737
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:52, 11 Gru 2009 Temat postu: D&D E6 - dyskusja o mechanice |
|
|
Ciekawy zbiór zasad do D&D edycji 3.0/3.5
Polega on na tym, że postacie rozwijają się do 6. poziomu normalnie, później zaś za każde 5000 expa wykupują dodatkowe featy. Zasady balansują grę (brak przepakowanych magów), przyspieszają walkę (siłą rzeczy -> mniej mocarnych spelli, mniej ataków -> szybsze tury) i dodają nieco realności światu (brak wielkiej przepaści pomiędzy postaciami low-level a high-level)
Oto artykuł na temat zasad plus kilka linków tłumaczących pochodzenie tego systemu
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Onion dnia Pią 22:30, 01 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dinin
Red Devil
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1713
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: za wielkim wodospadem Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:30, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Wszystko ładnie i pięknie póki nie uznamy, że ten dodatkowy feat działa jak podwyższenie CR
Inaczej nagle mając kilka ciekawych featów spotykamy istotę masakrującą drużynowego meatwall'a jednym pacnięciem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ray
Po prostu Rajter :>
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skolwin Hills
|
Wysłany: Sob 13:00, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
paradoksalnie granie magiem na wyższym lvl jest dużo szybsze niż wojem na tym samym lvl. Mag na 20 raz palnie z dezinty - rzucasz za trafienie i ew. 40d6 za dmg. Proste. Zaś taki woj - za każde uderzenie musisz rzucać osobno (DR), każdy atak też osobno bo inny modyfikator - dodać to wszystko i sprawdzić z AC przeciwnika.... nie daj boże jeszcze dojdzie jakiś skill check za rozbrajanie, rzucanie się na boki, uchylanie się od ciosów itd.
I tak jeszcze skromnie dodam od siebie, że imho gra na lvl 12-20 to największa zabawa bo wreszcie można robić coś ciekawszego naszą postacią niż wypytywać mieszkańców miasta o plotki i uważanie żeby nie obrazić jakiegoś rzezimieszka względnie strażnika... fajnie jest samemu zwiedzać plany, teleportować się, zabijać smoki itd... normalnie aż się łezka w oku kręci za starym, poczciwym dnd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dinin
Red Devil
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1713
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: za wielkim wodospadem Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:12, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Tja, ale nawet na wyższym levelu MG może stwierdzić, że czas pokazać graczom ich śmiertelność i potrzebę ucieczki
Prawda Onion?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Onion
Drunken Lazy Bastard
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2737
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:36, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Gra na wysokich levelach daje własnie takiego powera i takie coś jest super : podróżowanie po planach, niszczenie miast - wiadomo epickość. Jednakże wraz z rozwojem postaci w D&D rośnie też długość czasu walki (nie oszukujmy się, D&D jest nastawione na walkę) oraz spadek przydatności wszelkich klas walczących konwencjonalnymi środkami. Brakuje wyważenia jakiegoś złotego środka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Onion
Drunken Lazy Bastard
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2737
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:08, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
A jeszcze odnośnie magów i wojowników i ilości rzutów...
Nie zawsze jest tak różowo, zwłaszcza w przypadku czarów obszarowych (kostki damage, rzuty na przebijanie SR, rzuty obronne, testy koncentracji etc.)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Horned
Professional Spammer
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:13, 25 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Tak czy inaczej
W niedzielę 27 grudnia prowadzę sesję DnD level 10 postaci
Zapraszam od godziny 9:30 do siebie do domu.
Forgotten realms
Wszytskie klasy wszytstkie rasy
Zgłoszenia na [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ray
Po prostu Rajter :>
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skolwin Hills
|
Wysłany: Pią 21:08, 25 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
roar! zgłoszenie wysłane.
generalnie zagrałbym sobie chętnie takim podróżnikiem, który zwiedza różne miejsca i plany. myślę, że psion nomand byłby idealny.
Fajnie by było wiedzieć jakie statsy to bym podesłał rozpiskę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ray dnia Pią 21:56, 25 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Horned
Professional Spammer
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:23, 26 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Rzuty :
18
17
16
15
14
13
Mam jeszcze jednego slota
Pozdrawiam
Hornedo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Horned
Professional Spammer
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:17, 27 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
E6 ma sens i ręce i nogi
Podoba mi się.
Np można uzbierać całą gamę atutów z rodziny Dragon Hieradge czy jakoś tak fajna sprawa. Albo szybki rozwój drzewek atutów na które trzeba czekać sto lat.
Fajowo..
I rośnie zagranie taktyczne nad powerem.
Jest fajowe.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Horned dnia Nie 17:28, 27 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Onion
Drunken Lazy Bastard
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2737
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:13, 27 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Dokładnie! Jest wiele ciekawych atutów, które dają dużego powera fabularnego i interesujące zdolnośći, ale ich się nie bierze bo nie starcza atutów na nie. (bo wiadomo, że lepiej jest mieć power attack, aniżeli jakieś promienie osłabienia 3x dziennie). E6 eliminuje problem. Jeżeli prowadziłbym E6 to albo w Eberonie, albo w autorskim świecie z niektórymi rzeczami z Eberron (jak np. Dragonmark feats). Autorski đwiat jest o tyle ciekawy, że mam już masę pomysłów na "prestiżowe featy", które emulowały by zdolności klas prestiżowych, a których można się nauczyć spełniając warunki fabularne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|